Sıkça Sorulan Sorular - Divarese
SEPETİM 0
Kapat

Alışveriş Sepetim

Sepetinizde ürün bulunmamaktadır.

Sıkça Sorulan Sorular

 

  • İade ve Geri Gönderim
  • Üyelik
  • Sipariş
  • Divarese Kart
  • Ödeme
  • Kişisel Verilerin İşlenmesi
Kolay İade

İade ve Geri Gönderim

Ürünümü iade etmek istiyorum. İade şartları nedir?

  • İade edilecek ürünün standart aksesuarları ile birlikte 30 gün içerisinde eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.
  • Hediye verilen promosyonlu, kampanyalı ürünler de  iade ile birlikte gönderilmelidir.
  • İade işlemi için sevk irsaliyesinin arka yüzündeki formun doldurulmuş olması gerekmektedir. (Fatura tüzel kişiler adına düzenlenmiş ise iade faturasının kesilmiş olması gerekmektedir.)
  • Tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

İade politikasını görmek için tıklayınız.

Ürünümü nasıl iade edebilirim/değiştirebilirim?

  • Mağaza: Ürünlerinizi iade şartları dahilinde (30 gün içerisinde) mağazalarımızdan eş değer bir ürünle değiştirebilirsiniz.

Mağazalarımızın listesini görmek için tıklayınız.

  • Geri Gönderim: İade edilmek istenen ürünleri kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olması kaydıyla kargo ile geri gönderebilirsiniz.

Kargo şirketi ile geri gönderim  sürecini öğrenmek için tıklayınız.

Mağazalarınızdan iade yapabilir miyim?

Mağazalarımızdan siparişinize eş değer ürünler ile değişim yapabilirsiniz. Değişim yapamadığınız durumlarda size tüm mağazalarda geçerli olan (online mağazalar hariç) iadeniz tutarında "iade çeki" verilmektedir.

Siparişimi ne zaman iptal edebilirim?

Siparişiniz kargoya teslim edilmeden önce, siparişinizi web sitemizdeki "Siparişlerim" bölümünden iptal edebilir, online müşteri destek merkezimizi arayabilir (444 3 662) veya onlinedestek@aymarka.com.tr ye e-posta gönderebilirsiniz.

Hediye ürünümü nasıl iade edebilirim?

Hediyenizi hediye kartının üzerindeki yazılı tarih geçerli olmak şartı ile 30 gün içerisinde değiştirme imkanına sahipsiniz. İade etmek istediğiniz ürünlerle birlikte hediye kartınızı bize ulaştırmanız gerekmektedir.

Siparişim eksik/defolu ya da hatalı gelirse ne yapmalıyım?

Ürününüz size üretim hatalı veya eksik gönderildiyse iade koşulları çerçevesinde stok durumuna göre aynı ürün ile değişim yapabilir veya eksik ürününüzü Ay Marka Müşteri Hizmetleri'ne bildirerek tamamlama talebinde bulunabilirsiniz.

Yardım almak için 444 3 662 numaralı telefondan veya onlinedestek@aymarka.com.tr adresinden sipariş numaranızı bildirerek yardım alabilirsiniz.

Kargo şirketi ile ürünümü nasıl iade edeceğim?

Ürünlerinizi anlaşmalı kargo şirketimiz Yurt İçi Kargo ile aşağıdaki yöntemlerle ulaştırabilirsiniz. Alıcı kodu "291368256 AYMARKA A.Ş – DEPO" olarak belirtmeniz yeterlidir.

  • Yurtiçi Kargo Çağrı Merkezi'ni (444 99 99) arayarak adresinize kurye talep edebilirsiniz.
  • Yurtiçi Kargo Web Sitesi'nden (www.yurticikargo.com) online kurye talep edebilirsiniz.  (Ana Sayfa > Gönderi Yap > Tıkla Gönder)
  • Size en yakın Yurt İçi Kargo şubesine kargonuzu teslim edebilirsiniz.

İade Adresi:  Karınca Lojistik, Esenyurt depo, AKCABURGAZ MAH 1573 SOK  NO 8  ESENYURT -İSTANBUL   

Kargo şirketi ile yapmış olduğum iadeyi nasıl takip edeceğim?

Geri gönderimlerinizin depomuza ulaşımını anlaşmalı firmamız Yurt İçi Kargo'dan aşağıdaki yöntemlerle, teslimat numarası ile sorgulayabilirsiniz.

  • Yurtiçi Kargo Web Sitesi'nden (www.yurticikargo.com)  gönderi sorgula kutucuğundan sorgulama yapabilirsiniz.
  • Yurtiçi Kargo Çağrı Merkezi'ni (444 99 99) arayarak teslimat numarası ile birlikte geri gönderiminizi sorgulayabilirsiniz.

Ürünümü iade ederken kargo ücreti ödeyecek miyim?

İade edeceğiniz ürünleri Yurtiçi Kargo ile ücretsiz gönderebilirsiniz.

Ücret iadesi nasıl ve ne zaman yapılıyor?

Kalite güvence departmanımıza gelen ürünlerin, iade şartlarına uygun ulaştırılması durumunda ürün tutarlarının iadesi, ürünün tarafımıza ulaştığı gün işleme alınacaktır. İadenin hesabınıza yansıma süresi, bankanızın inisiyatifindedir. Kredi kartına yapılan iadeler 7 gün içerisinde hesaba yansımaktadır.

Taksitli ödemelerimin iadesi nasıl yatırılıyor?

Bankanız tarafından iadenin kredi kartınıza geri ödemesi – ödeme şeklinize göre - taksitli olarak yapılmaktadır. İadenin taksitli olarak kredi kartınıza yansıtılması tamamen bankanızın uygulamasıdır. Konuyla ilgili bankanızdan detaylı bilgi alabilirsiniz.

Satın aldığım ürün kullanım sonrası bozuldu/özelliğini yitirdi. Ne yapmalıyım?

Ürününüzün normal kullanım şartları içerisinde üretim hatasından kaynaklanan bir nedenle bozulduğunu / özelliğini yitirdiğini düşünüyorsanız iade şartları çerçevesinde iade edebilirsiniz. İadeniz depomuza ulaştıktan sonra kalite güvence birimimiz tarafından inceleme sürecine tabi tutulacaktır. İadeniz ile ilgili en kısa sürede SMS ve email yoluyla bilgilendirileceksiniz.

Tümünü Göster Tümünü Gizle

Üyelik

Nasıl yeni üye olurum? Üye olmanın avantajları nelerdir?

Üye olmak için sağ üst köşedeki 'Üyelik Dünyası' butonunu tıklayarak ücretsiz üye olabilirsiniz. Üye olduğunuz takdirde Divarese.com.tr'nin size özel sunmuş olduğu fırsatlardan ve hizmetlerden faydalanma şansınız olacaktır. Divarese.com.tr'ye vermiş olduğunuz kişisel bilgiler koruma altındadır. İzniniz olmadan kampanya iletişim yapılmamakta veya 3. parti şirketler ile paylaşılmamaktadır.

Üye olmak için tıklayınız.

Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

Üye olmadan da alışveriş yapabilirsiniz. Ancak üyelere özel kupon, hediye çeki ve promosyonlardan faydalanamazsınız.

Üyelik bilgilerimi nasıl güncellerim?

Hesabım sayfasından güncelle butonunu tıklayarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz. Ancak kayıtlı olduğunuz e-posta adresini güncelleyemezsiniz.

Üyelik güncellemek için tıklayınız.

 

Şifremi nasıl değiştiririm?

Şifrenizi hesabım menüsünde yer alan "şifre değiştir" sekmesinden gerçekleştirebilirsiniz. Şifrede büyük, küçük harf hassasiyeti vardır.

Lütfen üye olurken CAPS tuşunun açık olup olmadığını kontrol ediniz.

Şifre değiştirmek için tıklayınız.

Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

Üye giriş sayfasındaki "şifrem unuttum" linkini tıklayınız. Açılan penceredeki kutuya e-posta adresinizi yazın ve gönder butonuna basın.

Şifre talep etmek için tıklayınız.

Tümünü Göster Tümünü Gizle

Sipariş

Mağazadan teslimat nedir?

Ürünlerinizi belirtmiş olduğunuz teslimat adresine sipariş edebilir ya da dilerseniz size en yakın mağazamızdan teslim alabilirsiniz.

Mağaza listesi için tıklayınız.

Siparişim kaç günde elime ulaşır?

Siparişleriniz 3 iş günü içerisinde kargoya teslim edilir. Kargo firmaları teslim aldığı gönderileri uzaklıklarına göre değişmekle birlikte normal şartlar altında ortalama 3 iş günü içerisinde müşterilerimize ulaştırmaktadır.

Siparişimin durumunu nasıl görebilirim?

Siparişinizin durumunu sipariş takip sekmesinden görüntüleyebilir, 444 3 662 numaralı telefonu arayabilir ya da onlinedestek@aymarka.com.tr adresine e-posta atabilirsiniz.

Sipariş takibi için tıklayınız.

Siparişimi iptal ettim, ödemiş olduğum kargo ücretini nasıl geri alacağım?

Sipariş iptalinde ödemiş olduğunuz kargo ücreti iade tutarına eklenerek geri ödenecektir.

Siparişimin teslimat adresini nasıl değiştirebilirim?

Siparişiniz eğer kargoya verilmemiş ise sitemizden "sipariş takibi" sekmesinden sipariş ayrıntılarından teslimat ve/veya fatura adresini değiştirebilirsiniz.

Siparişlerinizin teslimat adresini müşteri hizmetlerimizi arayarak (444 3 662) ya da onlinedestek@aymarka.com.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz.

Siparişimi iptal edemiyorum, neden?

Siparişiniz kargolanmak üzere kargo şirketine yönlendirildikten sonra site üzerinden iptal edilemez. Bu durumda gelen kargoyu kabul etmeden geri göndermeniz gerekmektedir. Kargo firmamıza ulaştıktan sonra ücret iadesi yapılmaktadır.

Hediye paketiyle gönderim yapılabilir mi?

Ödeme sayfasında siparişinize sipariş notu ekleyebilir, ücretsiz olarak özel hediye paketi yaptırabilirsiniz.

Siparişlerimi birleştirebilir miyim?

Ayrı siparişler farklı operasyonel süreçlerden geçtiği için ayrı ayrı sevkedilmektedir; bu nedenle birleştirme yapılamamaktadır.

Siparişimin içeriğini değiştirmek istiyorum, ne yapmalıyım?

Siparişini onaylandıktan sonra içeriğinde değişiklik yapılamamaktadır. Siparişinizi iptal edip yeni bir sipariş verebilirsiniz.

Tümünü Göster Tümünü Gizle

Divarese Kart

Divarese Kart nedir? Nasıl başvurabilirim?

Divarese Kart, AY Marka sadakat programı üye kartıdır. Divarese kartı mağazadan temin edebilirsiniz.

Divarese Kart ücretli midir?

Hayır ücretsiz olarak Divarese mağazalarından temin edebilirsiniz.

Divarese Kart'ın avantajları nedir?

Divarese kart ile yapılan ilk alışverişte %5 baremden puan kazanımı olmaktadır. Yapılan alışveriş tutarlarına göre belirli periyotlarda kazanılan puan baremi arttırılmaktadır.

Divarese Kart ile nasıl puan kazanırım ve harcarım? Puanlarımın geçerlilik süresi nedir?

Mağazadan yapılan her alışverişte puan kazanımı olmaktadır. Kazanılan puanlar 24 saat sonra aktif kullanılacak hale gelmektedir.Puanların geçerlilik süresi bulunmamaktadır.

Divarese Kart'ım yanımda değil ise telefon numaramı beyan ederek puan kazanabilir veya harcayabilir miyim?

Divarese kart yanınızda değil ise sisteme kayıtlı olan cep telefon numarası ile puan kazanabilirsiniz. Kartsız puan harcama söz konusu değildir.

Ödemeyi kısmi olarak puan ve nakit olarak yapabilir miyim?

Evet, ödemenizin bir kısmını puan bir kısmını nakit/kredikartı ile yapabilirsiniz.

Divarese Kart'ım ile online mağazada puan kazanabilir veya kazanmış olduğum puanları harcayabilir miyim? Kartımı kaybedersem puanlarım silinir mi?

  1. Online alışverişlerde puan kazanımı/harcaması yapılamamaktadır. Kartın kaybedilmesi durumunda mağazalardan yeni kart temin edebilirsiniz. Puanlarınız yeni kartınıza otomatik olarak aktarılacaktır.

Birden çok kartım var ise puanlarımı birleştirebilir miyim?

  1. Birden çok kartınız olsa dahi kartlarınızın aynı puan sistemi içerisinde olmasından dolayı hangi kartınızı kullanırsanız kullanın aynı bakiyeyi göreceksiniz.

Kartımdaki puanlar sıfırlanır mı?

  1. Evet, AY Marka'nın belirlediği periyotlarda sıfırlama işlemi yapılmaktadır. Müşterilere bu bilgi SMS gönderilerek verilmektedir.

Biriken puanlarımı nasıl öğrenebilirim?

  1. Biriken puanlarınızı kartınız yanınzda ise mağazadan, kartınız yanınızda yoksa çağrı merkezini arayıp öğrenebilirsiniz.

Tümünü Göster Tümünü Gizle

 

Ödeme

Kredi kartı ile alışveriş yapmak güvenli midir?

divarese.com.tr, kredi kartı ile yapacağınız alışverişlerde SSL şifreleme sistemi kullanılmaktadır. SSL şifreleme sistemi sayesinde 3. parti kişiler kredi kartı bilgilerinize erişemezler. Bu nedenle divarese.com.tr'den yapacağınız alışverişler yüksek güvenlik standartı içermektedir.

Ödeme seçeneklerim nelerdir?

  • Kredi Kartı

3D Secure nedir?

  • İnternet üzerinden kredi kartı ile yapılan alışveriş işlemlerinin güvenliğinin arttırılması için geliştirilmiş bir sistemdir.

    Uluslararası Güvenlik Platformu, sanal alışveriş işlemlerinin güvenliğinin arttırılmasi için Visa tarafından geliştirilmiş en gelişmiş sistemdir. Sistemin Visa kredi kartları kullanımı için hazırlanan uygulamasına "Verified by Visa", MasterCard kredi kartları kullanımı için hazırlanan uygulamasına ise "SecureCode" isimleri verilmektedir.

Geri ödeme ne zaman banka hesabıma ulaşacak?

  • Kalite güvence departmanımıza gelen ürünlerin, iade şartlarına uygun ulaştırılması durumunda ürün tutarlarının iadesi, ürünün tarafımıza ulaştığı gün işleme alınacaktır. İadenin hesabınıza yansıma süresi, bankanızın inisiyatifindedir. Kredi kartına yapılan iadeler 7 gün içerisinde hesaba yansımaktadır.

Para iadesi neden taksitle yapılıyor?

Bankanız tarafından iadenin kredi kartınıza geri ödemesi – ödeme şeklinize göre - taksitli olarak yapılmaktadır. İadenin taksitli olarak kredi kartınıza yansıtılması tamamen bankanızın uygulamasıdır. Konuyla ilgili bankanızdan detaylı bilgi alabilirsiniz.

Kapıda ödeme yapabilir miyim?

Bu sistem şu anda aktif değil fakat en kısa sürede web sitemizde aktif olacaktır

Tümünü Göster Tümünü Gizle

Kişisel Veri İşlenmesi Hakkında

Değerli Müşterilerimiz,

Kişisel verilerinizin işlenmesi ile ilgili uygulamalarımız ve Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamındaki haklarınız hususunda sizleri bilgilendirmek isteriz.

Herhalükarda gizliliklerinin korunması için gereken tedbirler alınmak ve kişisel verilerin işlenmesine dair tüm yasal ilkelere uygun olmak üzere;  alışveriş, iletişim ve diğer her türlü kişisel olan-olmayan bilgileriniz Şirketimiz Ay Marka Mağazacılık A.Ş.  ve Boyner Holding A.Ş. ile Boyner Grubu Şirketleri (*) ve Back Up Bireysel Ürünler Satış ve Pazarlama A.Ş. ve keza ortakları-iş ortakları, halefleri, servis sağlayıcıları-tedarikçileri ve bunların belirleyeceği üçüncü kişiler/kuruluşlar tarafından, aldığınız/ilgilendiğiniz ürünler ile ilgili müşteri hizmetleri, tüketici hakları ve diğer imkanlardan istifade edebilmeniz ve/veya bunlarla ilgili ticari-mali-hukuki sorumluluk ve yükümlülüklerin yerine getirilebilmesi ve/veya temel hak ve özgürlüklerinize zarar vermemek kaydıyla hukuken meşru menfaatler için gereken veya zorunlu olan durumlarda işlenebilecektir. Böylece, bahsi geçenlerce gerek yasal nedenlerle, gerek genel ve kişiye özel ürün-hizmet ve imkanlardan yararlandırılabilmeniz, gerek ise her türlü ürün-hizmet tanıtımı, reklam, iletişim, promosyon, satış, pazarlama, mağaza kartı, kredi kartı  ve üyelik işlemleri, bilgilendirmeleri ve uygulamaları yapılması amacı ile  kişisel verileriniz, otomatik olan/olmayan yöntemlerle temin, devralınma, yasal azami süreler aşılmamak üzere öngörülecek süre ile yurt içinde ve dışında yazılı/manyetik arşivlere kaydedilme, depolanma, muhafaza, elde edilebilir hale getirilme, kullanılma, güncellenme, değiştirilme, birleştirilme, yeniden düzenlenme, sınıflandırılma, açıklanma, paylaşım, (yurt içinde-dışına) aktarılma, transfer ve sair işlenmelere tabi tutulabilecek, kanunen zorunlu ise bazı uygulamalar için ayrıca izniniz de rica edilebilecektir.

İsim, soyisim, rumuz, yaş, cinsiyet, medeni durum, yaşanılan bölge, eğitim düzeyi, ilgi alanları, kıyafetler dahil her türlü ürüne ilişkin alışveriş alışkanlığı-tercih, zevk ve beğeniler, fatura içerikleri, cep telefonu numarası, cihaz kodu, IP no-adresi, mail adresi ve konum verileri gibi kişisel bilgilerinizin toplanma yöntemi ve hukuki sebebi, hangi amaçla işleneceği ve kimlere hangi amaçla aktarılabileceği hususlarında tarafınıza böylece bilgi verilmesinin yanısıra kişisel bilgilerinizin işlenip işlenmediğini, işlenmişse buna ilişkin bilgileri, amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını, yurt  içinde ve dışında aktarıldığı üçüncü kişileri öğrenme, bilme ve tüm bu hususlarda bilgi talep etme haklarına, keza eksik veya yanlış işlenmiş olmaları halinde düzeltilmesini, kanuni şartlarına ve yöntemine uygun olarak silinmesini veya yok edilmesini ve bu durumun verilerimin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,  ayrıca, bilgilerinizin otomatik sistemler ile analiz edilmesi sureti ile aleyhinize bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme ve kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebi ile zarara uğramanız halinde giderilmesini talep etme haklarına sahip olduğunuzu, tüm bu konularda veri sorumlusu Şirketimiz Ay Marka Mağazacılık A.Ş. 'e başvurabileceğinizi, bu başvuru-talepleriniz gereğinin yasal azami süreler içinde yerine getirileceğini (bilgilerin silinmesi veya yok edilmesi istendiğinde, aynı amacı sağlamak üzere kişiliğiniz belirlenebilir olmayacak şekilde anonimleştirilebileceğini) yahut hukuki gerekçesi tarafınıza açıklanarak kabul edilmeyebileceğini, bu takdirde kanuni mercilere başvurabileceğinizi, kanunen yapılması mümkün veya gereken veya yükümlü olunan kişisel veri işlenmelerinin ise herhalükarda devam edeceğini bilgilerinize sunarız.

 

(*) Boyner Grubu Şirketleri, Boyner Perakende Tekstil Yatırımları A.Ş., Boyner Büyük Mağazacılık A.Ş. (Boyner, YKM, Çarşı, Fresh Company, Hangar), Altınyıldız Tekstil ve Konfeksiyon A.Ş., Beymen Mağazacılık A.Ş. (Beymen, Beymen Club), Fırsat Elektronik Tic.ve San. A.Ş. (Morhipo), BR Mağazacılık Ticaret A.Ş. (Beymen Business, Altınyıldız Classics), BNR Teknoloji A.Ş. (Hopi), Anka Mağazacılık A.Ş. (Wepublic) gibi Boyner Holding A.Ş.'ne bağlı şirketler ile mevcut-müstakbel diğer iştirakleridir.

Oturum Aç

E-Posta Adresiniz *

Şifreniz *

Şifremi unuttum