Mağazalarımızın listesini görmek için tıklayınız.
Kargo şirketi ile geri gönderim sürecini öğrenmek için tıklayınız.
Mağazalarımızdan siparişinize eş değer ürünler ile değişim yapabilirsiniz. Değişim yapamadığınız durumlarda size tüm mağazalarda geçerli olan (online mağazalar hariç) iadeniz tutarında "iade çeki" verilmektedir.
Siparişiniz kargoya teslim edilmeden önce, siparişinizi web sitemizdeki "Siparişlerim" bölümünden iptal edebilir, online müşteri destek merkezimizi arayabilir (444 3 662) veya onlinedestek@aymarka.com.tr ye e-posta gönderebilirsiniz.
Hediyenizi hediye kartının üzerindeki yazılı tarih geçerli olmak şartı ile 30 gün içerisinde değiştirme imkanına sahipsiniz. İade etmek istediğiniz ürünlerle birlikte hediye kartınızı bize ulaştırmanız gerekmektedir.
Ürününüz size üretim hatalı veya eksik gönderildiyse iade koşulları çerçevesinde stok durumuna göre aynı ürün ile değişim yapabilir veya eksik ürününüzü Ay Marka Müşteri Hizmetleri'ne bildirerek tamamlama talebinde bulunabilirsiniz.
Yardım almak için 444 3 662 numaralı telefondan veya onlinedestek@aymarka.com.tr adresinden sipariş numaranızı bildirerek yardım alabilirsiniz.
Ürünlerinizi anlaşmalı kargo şirketimiz Yurt İçi Kargo ile aşağıdaki yöntemlerle ulaştırabilirsiniz. Alıcı kodu "291368256 AYMARKA A.Ş – DEPO" olarak belirtmeniz yeterlidir.
İade Adresi: Boyner Grup Yonca Tesisi
İnönü Mah. Gebze Güzeller Organize Sanayi Bölgesi (G.G.O.S.B)
Farabi Cad.No:1
Gebze/Kocaeli
Geri gönderimlerinizin depomuza ulaşımını anlaşmalı firmamız Yurt İçi Kargo'dan aşağıdaki yöntemlerle, teslimat numarası ile sorgulayabilirsiniz.
İade edeceğiniz ürünleri Yurtiçi Kargo ile ücretsiz gönderebilirsiniz.
Kalite güvence departmanımıza gelen ürünlerin, iade şartlarına uygun ulaştırılması durumunda ürün tutarlarının iadesi, ürünün tarafımıza ulaştığı gün işleme alınacaktır. İadenin hesabınıza yansıma süresi, bankanızın inisiyatifindedir. Kredi kartına yapılan iadeler 7 gün içerisinde hesaba yansımaktadır.
Bankanız tarafından iadenin kredi kartınıza geri ödemesi – ödeme şeklinize göre - taksitli olarak yapılmaktadır. İadenin taksitli olarak kredi kartınıza yansıtılması tamamen bankanızın uygulamasıdır. Konuyla ilgili bankanızdan detaylı bilgi alabilirsiniz.
Ürününüzün normal kullanım şartları içerisinde üretim hatasından kaynaklanan bir nedenle bozulduğunu / özelliğini yitirdiğini düşünüyorsanız iade şartları çerçevesinde iade edebilirsiniz. İadeniz depomuza ulaştıktan sonra kalite güvence birimimiz tarafından inceleme sürecine tabi tutulacaktır. İadeniz ile ilgili en kısa sürede SMS ve email yoluyla bilgilendirileceksiniz.
Üye olmak için sağ üst köşedeki 'Üyelik Dünyası' butonunu tıklayarak ücretsiz üye olabilirsiniz. Üye olduğunuz takdirde Divarese.com.tr'nin size özel sunmuş olduğu fırsatlardan ve hizmetlerden faydalanma şansınız olacaktır. Divarese.com.tr'ye vermiş olduğunuz kişisel bilgiler koruma altındadır. İzniniz olmadan kampanya iletişim yapılmamakta veya 3. parti şirketler ile paylaşılmamaktadır.
Üye olmadan da alışveriş yapabilirsiniz. Ancak üyelere özel kupon, hediye çeki ve promosyonlardan faydalanamazsınız.
Hesabım sayfasından güncelle butonunu tıklayarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz. Ancak kayıtlı olduğunuz e-posta adresini güncelleyemezsiniz.
E-bülten veya sms tercihlerinizi "Bilgilerim" sekmesinde yer alan "Bilgilerim" kısmından değiştirebilirsiniz.
Şifrenizi hesabım menüsünde yer alan "şifre değiştir" sekmesinden gerçekleştirebilirsiniz. Şifrede büyük, küçük harf hassasiyeti vardır.
Lütfen üye olurken CAPS tuşunun açık olup olmadığını kontrol ediniz.
Üye giriş sayfasındaki "şifrem unuttum" linkini tıklayınız. Açılan penceredeki kutuya e-posta adresinizi yazın ve gönder butonuna basın.
Siparişlerinizi "Sipariş Takibi" bağlantısından iptal edebilirsiniz.
Online sitemiz üzerinden almış olduğunuz ürün/lerinizin tadilatlarını ücretsiz olarak tüm mağazalarımızda yaptırabilirsiniz.
Yapılan tadilat işlemleri: Ürünü kalıba koymak, kemer boyu kısaltmak, ayakkabı numara küçültmektir
Ürünlerinizi belirtmiş olduğunuz teslimat adresine sipariş edebilir ya da dilerseniz size en yakın mağazamızdan teslim alabilirsiniz.
Siparişleriniz 2-7 iş günü içerisinde kargoya teslim edilir. Kargo firmaları teslim aldığı gönderileri uzaklıklarına göre değişmekle birlikte normal şartlar altında ortalama 5 iş günü içerisinde müşterilerimize ulaştırmaktadır.
Siparişinizin durumunu sipariş takip sekmesinden görüntüleyebilir, 444 3 662 numaralı telefonu arayabilir ya da onlinedestek@aymarka.com.tr adresine e-posta atabilirsiniz.
Sipariş iptalinde ödemiş olduğunuz kargo ücreti iade tutarına eklenerek geri ödenecektir.
Siparişiniz eğer kargoya verilmemiş ise sitemizden "sipariş takibi" sekmesinden sipariş ayrıntılarından teslimat ve/veya fatura adresini değiştirebilirsiniz.
Siparişlerinizin teslimat adresini müşteri hizmetlerimizi arayarak (444 3 662) ya da onlinedestek@aymarka.com.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz.
Siparişiniz kargolanmak üzere kargo şirketine yönlendirildikten sonra site üzerinden iptal edilemez. Bu durumda gelen kargoyu kabul etmeden geri göndermeniz gerekmektedir. Kargo firmamıza ulaştıktan sonra ücret iadesi yapılmaktadır.
Ödeme sayfasında siparişinize sipariş notu ekleyebilir, ücretsiz olarak özel hediye paketi yaptırabilirsiniz.
Ayrı siparişler farklı operasyonel süreçlerden geçtiği için ayrı ayrı sevkedilmektedir; bu nedenle birleştirme yapılamamaktadır.
Siparişini onaylandıktan sonra içeriğinde değişiklik yapılamamaktadır. Siparişinizi iptal edip yeni bir sipariş verebilirsiniz.
Divarese Kart, AY Marka sadakat programı üye kartıdır. Divarese kartı mağazadan temin edebilirsiniz.
Hayır ücretsiz olarak Divarese mağazalarından temin edebilirsiniz.
Divarese kart ile yapılan ilk alışverişte %5 baremden puan kazanımı olmaktadır. Yapılan alışveriş tutarlarına göre belirli periyotlarda kazanılan puan baremi arttırılmaktadır.
Mağazadan yapılan her alışverişte puan kazanımı olmaktadır. Kazanılan puanlar 24 saat sonra aktif kullanılacak hale gelmektedir.Puanların geçerlilik süresi bulunmamaktadır.
Divarese kart yanınızda değil ise sisteme kayıtlı olan cep telefon numarası ile puan kazanabilirsiniz. Kartsız puan harcama söz konusu değildir.
Evet, ödemenizin bir kısmını puan bir kısmını nakit/kredikartı ile yapabilirsiniz.
divarese.com.tr, kredi kartı ile yapacağınız alışverişlerde SSL şifreleme sistemi kullanılmaktadır. SSL şifreleme sistemi sayesinde 3. parti kişiler kredi kartı bilgilerinize erişemezler. Bu nedenle divarese.com.tr'den yapacağınız alışverişler yüksek güvenlik standartı içermektedir.
Bankanız tarafından iadenin kredi kartınıza geri ödemesi – ödeme şeklinize göre - taksitli olarak yapılmaktadır. İadenin taksitli olarak kredi kartınıza yansıtılması tamamen bankanızın uygulamasıdır. Konuyla ilgili bankanızdan detaylı bilgi alabilirsiniz.
Bu sistem şu anda aktif değil fakat en kısa sürede web sitemizde aktif olacaktır
Değerli Ziyaretçilerimiz, Müşterilerimiz ve Üyelerimiz,
Kişisel verilerinizin işlenmesi ile ilgili uygulamalarımız ve 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu ("Kanun") kapsamındaki haklarınız hususunda sizleri bilgilendirmek istiyoruz.
Bu metinde:
Hangi Kişisel Verilerinizi İşliyoruz? |
Mağazaları Ziyaret Etmeniz Halinde
Mağazalardan Alışveriş Yapmanız Halinde
Sadakat Kart Üyesi Olmanız Halinde
Site’den Alışveriş Yapmanız Halinde (Üyelik olmasa dahi)
Site Üyesi Olmanız Halinde
Kişiselleştirilmiş/Ticari İletişim izni Vermeniz Halinde
|
Kişisel Verilerinizi İşleme Amacımız Nedir? |
Ortak Amaçlar
Mağazaları Ziyaret Etmeniz Halinde
Mağazalardan Alışveriş Yapmanız Halinde
Sadakat Kart Üyesi Olmanız Halinde
Site’den Alışveriş Yapmanız Halinde (Üyelik olmasa dahi)
Site Üyesi Olmanız Halinde
Kişiselleştirilmiş/Ticari İletişim izni Vermeniz Halinde Genel veya size özel kişiselleştirilmiş kampanyaların, avantajların, promosyonların, reklamların, bilgilendirmelerin, pazarlama faaliyetlerinin oluşturulabilmesi/yapılabilmesi, size yönelik her türlü ticari iletişim faaliyetlerinde bulunulabilmesi amacıyla kimlik, iletişim, alışveriş ve pazarlamaya esas bilgilerinizi işliyoruz. |
Kişisel Verilerinizi Toplama Yöntemimiz ve Hukuki Sebebimiz Nedir? |
Aymarka olarak kişisel verilerinizi, Aymarka veya Aymarka bayileri, iştirakleri tarafından; Mağazalarda bulunan güvenlik kameraları ile, Mağazalarımızda bulunan cihazlar aracılığıyla, Mağazalarda sözlü olarak satış danışmanlara beyan ettiğiniz bilgilerin bu kişilerce sistemlerimize kaydedilmesi, Mağazalar, Site ya da Mobil Uygulama üzerinden yaptığınız alışverişlerin veya üyelik işlemlerine ilişkin paylaştığınız bilgilerin sistemlerimize kaydedilmesi, sabit-mobil nitelikli internet ve iletişim cihazlarınızın ve/veya mobil uygulamaların muhtelif ortamlarda ve yerde kullanımlarından oluşan/edinilen verilerin sistemlerimize kaydedilmesi, Mağaza, Site ve Mobil Uygulama üzerindeki her türlü alışveriş, tahsilat, teslimat, işlem, anket doldurma, kayıt ve davranışsal işlemlerin sistemlerimize kaydedilmesi, telefon yoluyla sizinle iletişim kurulması esnasında vermiş olduğunuz bilgilerin sistemlerimize kaydedilmesi gibi otomatik yöntemlerle toplamaktayız. Aymarka olarak kişisel verilerinizi; Site, Mağazalar ve Mobil Uygulama üzerindeki üyelik ve satış süreçlerine ilişkin olarak “sözleşmenin kurulması ve ifası için veri işlemenin gerekli olması”, “hukuki yükümlülüğün yerine getirilmesi” ile “veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması hukuki sebeplerine; mevzuattan kaynaklanan saklama yükümlülüklerimize ilişkin “hukuki yükümlülüğün yerine getirilmesi” hukuki sebebine; mağazalarda güvenlik kameraları ile kayıt yapılmasına ilişkin olarak “veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması” ve “hakların tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin ve aktarmanın zorunlu olması” hukuki sebeplerine; kişiselleştirilmiş/ticari iletişim ve Sadakat Kart Üyeliği’ne ilişkin olarak ise vereceğiniz açık rıza hukuki sebeplerine dayanarak topluyoruz. |
Kişisel Verilerinizi Kimlere ve Hangi Amaçla Aktarmaktayız? |
Aymarka olarak kişisel verilerinizi;
|
Kanun Kapsamındaki Haklarınız Nelerdir? |
Aymarka tarafından işlenen kişisel verilerinize ilişkin olarak Aymarka’ya başvuruda bulunarak her zaman; a) kişisel verilerinizin işlenip işlenmediğini öğrenme, b) kişisel verilerinizin işlenme faaliyetlerine ilişkin olarak bilgi talep etme, c) kişisel verilerinizin işlenme amaçlarını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme, ç) kişisel verilerinizin yurt içinde veya yurt dışında üçüncü kişilere aktarılmış olması durumunda bu kişileri öğrenme, d) kişisel verilerinizin eksik veya yanlış işlenmiş olması halinde bunların düzeltilmesini isteme,e) kişisel verilerinizin işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması veya Aymarka’nın söz konusu verileri işleyebilmek için hukuki dayanağı veya meşru menfaatinin bulunmaması halinde kişisel verilerinizi silinmesini veya yok edilmesini isteme, f) kişisel verilerinizin aktarıldığı üçüncü kişilere (d) ve (e) bentlerinde belirtilen taleplerinizin bildirilmesini ve aynı işlemleri gerçekleştirmelerini isteme, g) kişisel verilerinizin otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle ortaya çıkabilecek aleyhte sonuçlara itiraz etme, ğ) kişisel verilerinizin kanuna aykırı bir şekilde işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız halinde bu zararın tazmin edilmesini isteme hakkına sahipsiniz. Başvurularınızı Veri Sorumlusu olarak Aymarka Mağazacılık A.Ş.’ye aşağıda belirtilen iletişim kanallarından iletebilirsiniz (İlgili talebin yasalar gereği belirli bir prosedürde yapılması gereken hallerde söz konusu prosedüre uyulması gerektiğini hatırlatmak isteriz.) Adres: Ayazağa Mahallesi Azerbaycan Caddesi 3A Blok No: 3/O İç Kapı No:3 Sarıyer/İstanbul Telefon:+90(212)3862000 Faks:+90(212)3862010 E-Posta: Kep'li ve Kepsiz mail adresleri onlinedestek@aymarka.com.tr ve aymarka@hs03.kep.tr İnternet Adresi: www.network.com.tr, www.divarese.com.tr |
Yukarıdaki aydınlatma metninde detaylı olarak açıklandığı üzere, kişisel verilerinizin işlenmesi için açık rızanızın gerektiği ve/veya size yönelik ticari iletişim faaliyetlerinde bulunulabilmesi için ticari iletişim izninizin gerektiği hallerde, söz konusu izin ya da açık rızanızı; mağazalarımızda verebileceğiniz gibi Site’de ve/veya Mobil Uygulama varsa digital ortamda da verebilirsiniz.
Şöyle ki; yukarıdaki aydınlatma metnini uygun bulmuş iseniz, bilgilerinizin doğruluğunu teyit ettikten sonra sizi bilgilendireceğimiz işlemleri (prosedürüne ve tercihinize göre) yaptığınızda ilgili açık rıza/ticari iletişim izni verme işleminiz tamamlanmış olacaktır.
Sadakat Kart Üyeliğine ilişkin açık rıza/ticari iletişim izni beyanı
İstediğim her zaman ve hiçbir gerekçe göstermeksizin, göndereceğiniz elektronik iletilerde belirtilen işlemi (red) yaparak ilgili ticari elektronik iletişimi durdurabileceğim, açık rızama dayanarak kişisel veri işlenen hallerde ise açık rızamı her zaman geri çekerek açık rızaya dayanan kişisel veri işleme süreçlerini durdurabileceğim hususlarında da bilgilendirildim/biliyorum.
Sadakat Kart üyeliğine ilişkin olarak kişisel verilerimin yukarıdaki aydınlatma metninde açıklandığı şekilde işlenmesine, kişisel verilerimin Aymarka’nın bağlı olduğu grup şirketler bünyesindeki Beymen Perakende ve Tekstil Yatırımları A.Ş., (Beymen, Beymen Club), Christian Louboutin Mağazacılık A.Ş. ve Beymen İç ve Dış Ticaret A.Ş. ile paylaşılmasına ve tarafıma Aymarka ve bu metinde sayılan grup şirketler tarafından verdiğim iletişim bilgilerim ile ileride güncellemem halinde güncel iletişim bilgilerim üzerinden SMS/ kısa mesaj, MMS, anlık bildirim, otomatik arama, bilgisayar, telefon, e-posta / mail, mobil app ve web üzerinden push, bluetooth, beacon, her türlü özel-genel ağlar ve diğer elektronik iletişim araçları ile ticari elektronik ileti gönderilmesine izin ve onay veriyorum.
Kişiselleştirilmiş/Ticari iletişime ilişkin açık rıza/ticari iletişim izni beyanı
İstediğim her zaman ve hiçbir gerekçe göstermeksizin, göndereceğiniz elektronik iletilerde belirtilen işlemi (red) yaparak ilgili ticari elektronik iletişimi durdurabileceğim, açık rızama dayanarak kişisel veri işlenen hallerde ise açık rızamı her zaman geri çekerek açık rızaya dayanan kişisel veri işleme süreçlerini durdurabileceğim hususlarında da bilgilendirildim/biliyorum.
Kişiselleştirilmiş/ticari iletişime ilişkin olarak kişisel verilerimin yukarıdaki aydınlatma metninde açıklandığı şekilde işlenmesine, kişisel verilerimin Aymarka’nın bağlı olduğu grup şirketler bünyesindeki Beymen Perakende ve Tekstil Yatırımları A.Ş. (Beymen, Beymen Club), ile paylaşılmasına ve tarafıma Aymarka ve bu metinde sayılan grup şirketler tarafından verdiğim iletişim bilgilerim ile ileride güncellemem halinde güncel iletişim bilgilerim üzerinden SMS/ kısa mesaj, MMS, anlık bildirim, otomatik arama, bilgisayar, telefon, , e-posta / mail, mobil app ve web üzerinden push,bluetooth, beacon,her türlü özel-genel ağlar ve diğer elektronik iletişim araçları ile ticari elektronik ileti gönderilmesine izin ve onay veriyorum.