Sıkça Sorulan Sorular

 

  • Teslimat ve İade Bildirimi
  • Üyelik
  • Sipariş
  • Divarese Kart
  • Ödeme
  • Kişisel Verilerin İşlenmesi
Kolay İade

Teslimat ve İade Bildirimi

Ürünümü iade etmek istiyorum. İade şartları nedir?

  • İade edilecek ürünün standart aksesuarları ile birlikte 30 gün içerisinde eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.
  • Hediye verilen promosyonlu, kampanyalı ürünler de  iade ile birlikte gönderilmelidir.
  • İade işlemi için sevk irsaliyesinin arka yüzündeki formun doldurulmuş olması gerekmektedir. (Fatura tüzel kişiler adına düzenlenmiş ise iade faturasının kesilmiş olması gerekmektedir.)
  • Tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

İade politikasını görmek için tıklayınız.

Teslimat sırasında ibraz edilmesi gereken belgeler

  • Bilgi Teknolojileri ve İletișim Kurulu’nun 27/12/2016 tarih ve 2016/DK-YED/517 sayılı kararı ile onaylanan Posta Gönderilerine İlișkin Güvenlik Tedbirlerine Yönelik Usul ve Esaslara istinaden gönderi kabulünde uygulanacak yeni kural gereği ürünlerinizi kargo görevlisinden ya da mağaza personelinden alırken ehliyet, nufüs cüzdanı veya pasaportunuzu göstermeniz gerekmektedir.

Ürünümü nasıl iade edebilirim/değiştirebilirim?

  • Mağaza: Ürünlerinizi iade şartları dahilinde (30 gün içerisinde) mağazalarımızdan eş değer bir ürünle değiştirebilirsiniz.

Mağazalarımızın listesini görmek için tıklayınız.

  • Geri Gönderim: İade edilmek istenen ürünleri kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olması kaydıyla kargo ile geri gönderebilirsiniz.

Kargo şirketi ile geri gönderim  sürecini öğrenmek için tıklayınız.

Mağazalarınızdan iade yapabilir miyim?

Mağazalarımızdan siparişinize eş değer ürünler ile değişim yapabilirsiniz. Değişim yapamadığınız durumlarda size tüm mağazalarda geçerli olan (online mağazalar hariç) iadeniz tutarında "iade çeki" verilmektedir.

Siparişimi ne zaman iptal edebilirim?

Siparişiniz kargoya teslim edilmeden önce, siparişinizi web sitemizdeki "Siparişlerim" bölümünden iptal edebilir, online müşteri destek merkezimizi arayabilir (444 3 662) veya onlinedestek@aymarka.com.tr ye e-posta gönderebilirsiniz.

Hediye ürünümü nasıl iade edebilirim?

Hediyenizi hediye kartının üzerindeki yazılı tarih geçerli olmak şartı ile 30 gün içerisinde değiştirme imkanına sahipsiniz. İade etmek istediğiniz ürünlerle birlikte hediye kartınızı bize ulaştırmanız gerekmektedir.

Siparişim eksik/defolu ya da hatalı gelirse ne yapmalıyım?

Ürününüz size üretim hatalı veya eksik gönderildiyse iade koşulları çerçevesinde stok durumuna göre aynı ürün ile değişim yapabilir veya eksik ürününüzü Ay Marka Müşteri Hizmetleri'ne bildirerek tamamlama talebinde bulunabilirsiniz.

Yardım almak için 444 3 662 numaralı telefondan veya onlinedestek@aymarka.com.tr adresinden sipariş numaranızı bildirerek yardım alabilirsiniz.

Kargo şirketi ile ürünümü nasıl iade edeceğim?

Ürünlerinizi anlaşmalı kargo şirketimiz Yurt İçi Kargo ile aşağıdaki yöntemlerle ulaştırabilirsiniz. Alıcı kodu "291368256 AYMARKA A.Ş – DEPO" olarak belirtmeniz yeterlidir.

  • Yurtiçi Kargo Çağrı Merkezi'ni (444 99 99) arayarak adresinize kurye talep edebilirsiniz.
  • Yurtiçi Kargo Web Sitesi'nden (www.yurticikargo.com) online kurye talep edebilirsiniz.  (Ana Sayfa > Gönderi Yap > Tıkla Gönder)
  • Size en yakın Yurt İçi Kargo şubesine kargonuzu teslim edebilirsiniz.

İade Adresi:  Boyner Grup Yonca Tesisi
İnönü Mah. Gebze Güzeller Organize Sanayi Bölgesi (G.G.O.S.B)
Farabi Cad.No:1
Gebze/Kocaeli

Kargo şirketi ile yapmış olduğum iadeyi nasıl takip edeceğim?

Geri gönderimlerinizin depomuza ulaşımını anlaşmalı firmamız Yurt İçi Kargo'dan aşağıdaki yöntemlerle, teslimat numarası ile sorgulayabilirsiniz.

  • Yurtiçi Kargo Web Sitesi'nden (www.yurticikargo.com)  gönderi sorgula kutucuğundan sorgulama yapabilirsiniz.
  • Yurtiçi Kargo Çağrı Merkezi'ni (444 99 99) arayarak teslimat numarası ile birlikte geri gönderiminizi sorgulayabilirsiniz.

Ürünümü iade ederken kargo ücreti ödeyecek miyim?

İade edeceğiniz ürünleri Yurtiçi Kargo ile ücretsiz gönderebilirsiniz.

Ücret iadesi nasıl ve ne zaman yapılıyor?

Kalite güvence departmanımıza gelen ürünlerin, iade şartlarına uygun ulaştırılması durumunda ürün tutarlarının iadesi, ürünün tarafımıza ulaştığı gün işleme alınacaktır. İadenin hesabınıza yansıma süresi, bankanızın inisiyatifindedir. Kredi kartına yapılan iadeler 7 gün içerisinde hesaba yansımaktadır.

Taksitli ödemelerimin iadesi nasıl yatırılıyor?

Bankanız tarafından iadenin kredi kartınıza geri ödemesi – ödeme şeklinize göre - taksitli olarak yapılmaktadır. İadenin taksitli olarak kredi kartınıza yansıtılması tamamen bankanızın uygulamasıdır. Konuyla ilgili bankanızdan detaylı bilgi alabilirsiniz.

Satın aldığım ürün kullanım sonrası bozuldu/özelliğini yitirdi. Ne yapmalıyım?

Ürününüzün normal kullanım şartları içerisinde üretim hatasından kaynaklanan bir nedenle bozulduğunu / özelliğini yitirdiğini düşünüyorsanız iade şartları çerçevesinde iade edebilirsiniz. İadeniz depomuza ulaştıktan sonra kalite güvence birimimiz tarafından inceleme sürecine tabi tutulacaktır. İadeniz ile ilgili en kısa sürede SMS ve email yoluyla bilgilendirileceksiniz.

Tümünü Göster Tümünü Gizle

Üyelik

Nasıl yeni üye olurum? Üye olmanın avantajları nelerdir?

Üye olmak için sağ üst köşedeki 'Üyelik Dünyası' butonunu tıklayarak ücretsiz üye olabilirsiniz. Üye olduğunuz takdirde Divarese.com.tr'nin size özel sunmuş olduğu fırsatlardan ve hizmetlerden faydalanma şansınız olacaktır. Divarese.com.tr'ye vermiş olduğunuz kişisel bilgiler koruma altındadır. İzniniz olmadan kampanya iletişim yapılmamakta veya 3. parti şirketler ile paylaşılmamaktadır.

Üye olmak için tıklayınız.

Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

Üye olmadan da alışveriş yapabilirsiniz. Ancak üyelere özel kupon, hediye çeki ve promosyonlardan faydalanamazsınız.

Üyelik bilgilerimi nasıl güncellerim?

Hesabım sayfasından güncelle butonunu tıklayarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz. Ancak kayıtlı olduğunuz e-posta adresini güncelleyemezsiniz.

Üyelik güncellemek için tıklayınız.

 

Şifremi nasıl değiştiririm?

Şifrenizi hesabım menüsünde yer alan "şifre değiştir" sekmesinden gerçekleştirebilirsiniz. Şifrede büyük, küçük harf hassasiyeti vardır.

Lütfen üye olurken CAPS tuşunun açık olup olmadığını kontrol ediniz.

Şifre değiştirmek için tıklayınız.

Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

Üye giriş sayfasındaki "şifrem unuttum" linkini tıklayınız. Açılan penceredeki kutuya e-posta adresinizi yazın ve gönder butonuna basın.

Şifre talep etmek için tıklayınız.

Tümünü Göster Tümünü Gizle

Sipariş

Online alişveriş siteniz üzerinden aldiğim yeni sezon ve outlet ürünlerin tadilatini nerede ve nasil yaptirabilirim?

Online sitemiz üzerinden almış olduğunuz ürün/lerinizin tadilatlarını ücretsiz olarak tüm mağazalarımızda yaptırabilirsiniz.

Yapılan tadilat işlemleri: Ürünü kalıba koymak, kemer boyu kısaltmak, ayakkabı numara küçültmektir

Mağazadan teslimat nedir?

Ürünlerinizi belirtmiş olduğunuz teslimat adresine sipariş edebilir ya da dilerseniz size en yakın mağazamızdan teslim alabilirsiniz.

Mağaza listesi için tıklayınız.

Siparişim kaç günde elime ulaşır?

Siparişleriniz 5 iş günü içerisinde kargoya teslim edilir. Kargo firmaları teslim aldığı gönderileri uzaklıklarına göre değişmekle birlikte normal şartlar altında ortalama 5 iş günü içerisinde müşterilerimize ulaştırmaktadır.

Siparişimin durumunu nasıl görebilirim?

Siparişinizin durumunu sipariş takip sekmesinden görüntüleyebilir, 444 3 662 numaralı telefonu arayabilir ya da onlinedestek@aymarka.com.tr adresine e-posta atabilirsiniz.

Sipariş takibi için tıklayınız.

Siparişimi iptal ettim, ödemiş olduğum kargo ücretini nasıl geri alacağım?

Sipariş iptalinde ödemiş olduğunuz kargo ücreti iade tutarına eklenerek geri ödenecektir.

Siparişimin teslimat adresini nasıl değiştirebilirim?

Siparişiniz eğer kargoya verilmemiş ise sitemizden "sipariş takibi" sekmesinden sipariş ayrıntılarından teslimat ve/veya fatura adresini değiştirebilirsiniz.

Siparişlerinizin teslimat adresini müşteri hizmetlerimizi arayarak (444 3 662) ya da onlinedestek@aymarka.com.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz.

Siparişimi iptal edemiyorum, neden?

Siparişiniz kargolanmak üzere kargo şirketine yönlendirildikten sonra site üzerinden iptal edilemez. Bu durumda gelen kargoyu kabul etmeden geri göndermeniz gerekmektedir. Kargo firmamıza ulaştıktan sonra ücret iadesi yapılmaktadır.

Hediye paketiyle gönderim yapılabilir mi?

Ödeme sayfasında siparişinize sipariş notu ekleyebilir, ücretsiz olarak özel hediye paketi yaptırabilirsiniz.

Siparişlerimi birleştirebilir miyim?

Ayrı siparişler farklı operasyonel süreçlerden geçtiği için ayrı ayrı sevkedilmektedir; bu nedenle birleştirme yapılamamaktadır.

Siparişimin içeriğini değiştirmek istiyorum, ne yapmalıyım?

Siparişini onaylandıktan sonra içeriğinde değişiklik yapılamamaktadır. Siparişinizi iptal edip yeni bir sipariş verebilirsiniz.

Tümünü Göster Tümünü Gizle

Divarese Kart

Divarese Kart nedir? Nasıl başvurabilirim?

Divarese Kart, AY Marka sadakat programı üye kartıdır. Divarese kartı mağazadan temin edebilirsiniz.

Divarese Kart ücretli midir?

Hayır ücretsiz olarak Divarese mağazalarından temin edebilirsiniz.

Divarese Kart'ın avantajları nedir?

Divarese kart ile yapılan ilk alışverişte %5 baremden puan kazanımı olmaktadır. Yapılan alışveriş tutarlarına göre belirli periyotlarda kazanılan puan baremi arttırılmaktadır.

Divarese Kart ile nasıl puan kazanırım ve harcarım? Puanlarımın geçerlilik süresi nedir?

Mağazadan yapılan her alışverişte puan kazanımı olmaktadır. Kazanılan puanlar 24 saat sonra aktif kullanılacak hale gelmektedir.Puanların geçerlilik süresi bulunmamaktadır.

Divarese Kart'ım yanımda değil ise telefon numaramı beyan ederek puan kazanabilir veya harcayabilir miyim?

Divarese kart yanınızda değil ise sisteme kayıtlı olan cep telefon numarası ile puan kazanabilirsiniz. Kartsız puan harcama söz konusu değildir.

Ödemeyi kısmi olarak puan ve nakit olarak yapabilir miyim?

Evet, ödemenizin bir kısmını puan bir kısmını nakit/kredikartı ile yapabilirsiniz.

Divarese Kart'ım ile online mağazada puan kazanabilir veya kazanmış olduğum puanları harcayabilir miyim? Kartımı kaybedersem puanlarım silinir mi?

  1. Online alışverişlerde puan kazanımı/harcaması yapılamamaktadır. Kartın kaybedilmesi durumunda mağazalardan yeni kart temin edebilirsiniz. Puanlarınız yeni kartınıza otomatik olarak aktarılacaktır.

Birden çok kartım var ise puanlarımı birleştirebilir miyim?

  1. Birden çok kartınız olsa dahi kartlarınızın aynı puan sistemi içerisinde olmasından dolayı hangi kartınızı kullanırsanız kullanın aynı bakiyeyi göreceksiniz.

Kartımdaki puanlar sıfırlanır mı?

  1. Evet, AY Marka'nın belirlediği periyotlarda sıfırlama işlemi yapılmaktadır. Müşterilere bu bilgi SMS gönderilerek verilmektedir.

Biriken puanlarımı nasıl öğrenebilirim?

  1. Biriken puanlarınızı kartınız yanınzda ise mağazadan, kartınız yanınızda yoksa çağrı merkezini arayıp öğrenebilirsiniz.

Tümünü Göster Tümünü Gizle

 

Ödeme

Kredi kartı ile alışveriş yapmak güvenli midir?

divarese.com.tr, kredi kartı ile yapacağınız alışverişlerde SSL şifreleme sistemi kullanılmaktadır. SSL şifreleme sistemi sayesinde 3. parti kişiler kredi kartı bilgilerinize erişemezler. Bu nedenle divarese.com.tr'den yapacağınız alışverişler yüksek güvenlik standartı içermektedir.

Ödeme seçeneklerim nelerdir?

  • Kredi Kartı

3D Secure nedir?

  • İnternet üzerinden kredi kartı ile yapılan alışveriş işlemlerinin güvenliğinin arttırılması için geliştirilmiş bir sistemdir.

    Uluslararası Güvenlik Platformu, sanal alışveriş işlemlerinin güvenliğinin arttırılmasi için Visa tarafından geliştirilmiş en gelişmiş sistemdir. Sistemin Visa kredi kartları kullanımı için hazırlanan uygulamasına "Verified by Visa", MasterCard kredi kartları kullanımı için hazırlanan uygulamasına ise "SecureCode" isimleri verilmektedir.

Geri ödeme ne zaman banka hesabıma ulaşacak?

  • Kalite güvence departmanımıza gelen ürünlerin, iade şartlarına uygun ulaştırılması durumunda ürün tutarlarının iadesi, ürünün tarafımıza ulaştığı gün işleme alınacaktır. İadenin hesabınıza yansıma süresi, bankanızın inisiyatifindedir. Kredi kartına yapılan iadeler 7 gün içerisinde hesaba yansımaktadır.

Para iadesi neden taksitle yapılıyor?

Bankanız tarafından iadenin kredi kartınıza geri ödemesi – ödeme şeklinize göre - taksitli olarak yapılmaktadır. İadenin taksitli olarak kredi kartınıza yansıtılması tamamen bankanızın uygulamasıdır. Konuyla ilgili bankanızdan detaylı bilgi alabilirsiniz.

Kapıda ödeme yapabilir miyim?

Bu sistem şu anda aktif değil fakat en kısa sürede web sitemizde aktif olacaktır

Tümünü Göster Tümünü Gizle

Kişisel Veri İşlenmesi Hakkında

Değerli Ziyaretçilerimiz, Müşterilerimiz ve Üyelerimiz,
 
Kişisel verilerinizin işlenmesi ile ilgili uygulamalarımız ve 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu ("Kanun") kapsamındaki haklarınız hususunda sizleri bilgilendirmek istiyoruz.
 
Bu metinde:

  • Aymarka (Network, Divarese ve Que) mağazalarını (“Mağazalar”) ziyaret etmeniz ve/veya Mağazalar’dan alışveriş yapmanız
  • Sadakat Kart programına üye olmanız (“Sadakat Kart Üyesi”),
  • www.network.com.tr ve www.divarese.com.tr internet sitelerini (“Site/Siteler”) veya cep telefonunuza indireceğiniz Network uygulamasını (“Mobil Uygulama”) kullanarak Site’yi ziyaret etmeniz, Site’den alışveriş yapmanız veya Site’ye üye olmanız (“Site Üyesi”),
  • Ticari iletişim kanalları ile genel ve kişiye özel kampanya bilgilendirmeleri yapılmasını kabul etmeniz
 
halinde kişisel verilerinizin kullanımına ilişkin aydınlatma metni, açık rıza vermek istemeniz halinde vereceğiniz açık rıza beyanları ve Site’yi ziyaret etmeniz halinde kullanılan çerezlere ilişkin bilgilerin yer aldığı çerez politikamız  yer almaktadır.
 
Sizler tarafından verilen ve taraflarından edinilen bilgilerin ve işlemlerinin güvenliği için gerekli önlemler bilgi ve işlemin mahiyetine göre Şirketimiz veya ilgili kuruluşca sistemlerde, teknolojik imkanlar ve maliyet unsurları dahilinde, uygun teknik ve idari yöntemler ile alınmıştır.
 
  1. 1. Aydınlatma Metni
Kanun uyarınca “Veri Sorumlusu” sıfatıyla Aymarka Mağazacılık A.Ş. (”Aymarka”) olarak işlediğimiz kişisel verilerinize ilişkin aydınlatma metni aşağıdadır.
 
Hangi Kişisel Verilerinizi İşliyoruz?
Mağazaları Ziyaret Etmeniz Halinde
  • Güvenlik kameraları ile kaydedilen görüntülerinizi,
  • Lokasyon ve mağaza ziyaret bilgilerinizi (Hopi uygulaması kullanmanız ve uygulama içerisinden lokasyon verinizi paylaşma izni vermeniz halinde mağazalarda bulunan cihazlar ile toplanan bilgiler)
(Not: Hopi uygulaması tarafından işlenen kişisel verileriniz için lütfen https://www.hopi.com.tr adresinde yer alan aydınlatma metnini inceleyiniz.)
Mağazalardan Alışveriş Yapmanız Halinde
  • Kimlik bilgileriniz (ad soyad,)
  • Adresiniz,
  • İletişim bilgileriniz (telefon numarası, e-posta adresi)
  • Alışveriş Bilgisi (alışveriş tarihi, zamanı,  miktarı, alışveriş içeriği, ödeme şekli (kredi kartı, nakit)  ve ödeme detayları  )
  • Alışverişinizi kredi kartı ile yapmanız halinde Kredi kartı bilgileriniz (Aymarka tarafından kaydedilmeksizin ilgili ödeme kuruluşuna aktarılmaktadır)
  • Faturada bulunmasını istemeniz haline (TC kimlik numarası, vergi numarası, şahıs şirketi bilgileri)
 
Sadakat Kart Üyesi Olmanız Halinde
  • Kimlik bilgisi (Ad soyad,),
  • Adresiniz,
  • İletişim bilgileriniz (telefon numarası, e-posta adresi),
  • Üye numaranız,
  • Alışveriş bilgileriniz (alışverişlerinizin tarihi, zamanı, miktarı, alışveriş içeriği, ödeme şekli, kazanmış olduğunuz puanlar gibi Sadakat Kart üyeliğine ilişkin kampanyalarından yararlanmanızı sağlayan bilgiler vs.)
  • Pazarlamaya esas bilgileriniz (Doğum tarihi, cinsiyet bilgisi, Site kullanımları, alışveriş alışkanlıkları, adres, demografik üye/kullanıcı/müşteri bilgileri, kıyafet dahil her türlü ürüne ve hizmete ilişkin alışveriş alışkanlığı-tercihler, yararlanılan kampanya, anket içerikleri, fatura içerikleri, ödeme yöntemleri (nakit, kredi kartı vs.) ve ödeme detayları (taksit miktarı vs.), eski ve yeni cep/ev/iş telefon/faks numaraları, mail adresleri, elektronik ticari ve sair iletişimlere yaklaşım-aksiyonlar, , tanımlama bilgileri (çerez, web tarayıcı işaretleri-bilgisi, IP, beacon, kablolu-kablosuz ağ bağlantı bilgisi vb), reklam tanıtıcısı bilgileri, internet sitesi üzerinden konum paylaşım izni verilmesi halinde konum verileri)
  • Fatura da bulunmasını istemeniz halinde TC kimlik numarası, vergi numarası, şahıs şirketi bilgileri)
 
Site’den Alışveriş Yapmanız Halinde (Üyelik olmasa dahi)
  • Kimlik bilgileriniz (ad soyad)
  • İletişim bilgileriniz (adres, telefon numarası, e-posta adresi)
  • Faturada belirtmeniz durumunda TC kimlik numarası, vergi numarası, şahıs şirketi bilgileri)
  • Alışveriş Bilgisi (alışveriş tarihi, zamanı,  miktarı, alışveriş içeriği, ödeme şekli vs.)
  • Alışverişinizi kredi kartı ile yapmanız halinde Kredi kartı bilgileriniz (Aymarka tarafından kaydedilmeksizin ilgili ödeme kuruluşuna aktarılmaktadır)
 
Site Üyesi Olmanız Halinde
  • Kimlik bilgileriniz (ad soyad, doğum tarihi)
  • İletişim bilgileriniz (adres, e-posta adresi, telefon numarası)
  • Cinsiyet bilginiz
  • Site’yi kullanımlarınıza ilişkin detaylar (Site’deki davranışlarınız, işlemleriniz, tercihleriniz, ziyaret edilen ürünler vs.)
  • Alışveriş Bilgisi (alışveriş tarihi, zamanı,  miktarı, alışveriş içeriği, ödeme şekli vs.)
 
Kişiselleştirilmiş/Ticari İletişim izni Vermeniz Halinde
  • Kimlik bilgileriniz (ad soyad,)
  • İletişim bilgileriniz (adres, e-posta adresi, telefon numarası)
  • Faturada bulunmasını talep etmeniz halinde TC kimlik numarası, vergi numarası, şahıs şirketi bilgileri)
  • Site’yi kullanımlarınıza ilişkin detaylar (Site’deki davranışlarınız, işlemleriniz, tercihleriniz, ziyaret edilen ürünler vs.)
  • Pazarlamaya esas bilgileriniz (Doğum tarihi, cinsiyet bilgisi, Site kullanımları, alışveriş alışkanlıkları, adres, ve alışkanlıklar gibi demografik üye/kullanıcı/müşteri bilgileri, kıyafet dahil her türlü ürüne ve hizmete ilişkin alışveriş alışkanlığı-tercihler, beğeniler ve ilgili yorumlar, yararlanılan kampanya, anket vb.leri ile içerikleri, fatura içerikleri, ödeme yöntemleri(nakit, kredi kartı vs.) ve ödeme detayları (taksit miktarı vs.) , eski ve yeni cep/ev/iş telefon/faks numaraları, mail adresleri, elektronik ticari ve sair iletişimlere yaklaşım-aksiyonlar, tanımlama bilgileri (çerez, web tarayıcı işaretleri-bilgisi, IP, beacon, kablolu-kablosuz ağ bağlantı bilgisi vb), reklam tanıtıcısı bilgileri, internet üzerinden konum paylaşım izni verilmesi halinde konum verileri)
 
Kişisel Verilerinizi İşleme Amacımız Nedir?
Ortak Amaçlar
  • Bizimle iletişime geçtiğiniz takdirde sorun ve şikayetlerinizi çözümlemek ve gerektiğinde buna ilişkin olarak sizinle iletişime geçebilmek amacıyla kimlik ve iletişim bilgilerinizi,
  • Mevzuattan kaynaklanan yükümlülüklerimizi yerine getirmek, yetkili ve görevli kamu kurum ve kuruluşları ile bilgi güvenliği başta olmak üzere diğer hukuki yükümlüklerimizi yerine getirmek amaçlarıyla kimlik, iletişim, fatura, alışveriş bilgilerinizi,
  • Sözleşmeden doğacak uyuşmazlıklarda mahkeme, icra dairesi, hakem heyeti gibi resmi kurum ve kuruluşlara karşı her türlü dava, cevap ve itiraz hakkının kullanılması amacıyla kimlik, iletişim, fatura, alışveriş bilgilerinizi işliyoruz.
 
Mağazaları Ziyaret Etmeniz Halinde
  • Güvenlik kamerası görüntülerinizi Mağazalar’da gerçekleşmesi muhtemel mevzuata aykırı her türlü fiil, suç veya davranışa karşı siz, Aymarka ve çalışanları ile diğer üçüncü kişilerin güvenliğini sağlamak ve adli makamlara karşı olan bilgi, belge verme ve ilgili sair yükümlülüklerimizi yerine getirmek amacıyla işliyoruz.
  • Mağazalarımızda bulunan cihazlar aracılığıyla topladığımız lokasyon ve mağaza ziyaretinize ilişkin bilgileriniz ise açık rıza vermeniz halinde aşağıda Sadakat Kart, Site Üyeliği veya Kişiselleştirilmiş/Ticari İletişim izni kapsamında belirtilen pazarlama amaçlarıyla işliyoruz.
 
Mağazalardan Alışveriş Yapmanız Halinde
  • Satış sonrası operasyonel süreçlerin (tadilat, değişim, iade, ürün incelemesi vs.) yerine getirilebilmesi amacıyla bilgilerinizi kaydetmek amacıyla kimlik, iletişim ve alışveriş bilgilerinizi,
  • Size ilişkin sistemimizde oluşturduğumuz kayıtların diğer müşterilere ilişkin kayıtlardan ayırt edilebilmesi, fatura/fiş ibraz etmeksizin satış sonrası operasyonel süreçlerden faydalanabilmenizi sağlamak amacıyla kimlik ve iletişim bilgilerinizi
  • Fatura düzenlenmesini talep etmeniz halinde fatura düzenlenebilmesi amacıyla kimlik ve fatura bilgilerinizi,
  • Ödemenizi kredi kartı ile yapmak istemeniz halinde ödemenin alınabilmesi amacıyla kredi kartı bilgileriniz (kredi kartı bilgileri kaydedilmeden ödeme kuruluşuna aktarılmaktadır.)
  • Mevzuattan kaynaklanan saklama yükümlülüklerimizi yerine getirmek amacıyla kimlik, alışveriş ve fatura bilgilerinizi işliyoruz.
 
Sadakat Kart Üyesi Olmanız Halinde
  • Sadakat Kart üyelik işlemlerinizi gerçekleştirmek, amacıyla kimlik ve iletişim bilgilerinizi,
  • Sadakat Kart programı uyarınca yükümlülüklerimizi yerine getirmek, kampanyalarından faydalanmanızı sağlamak, üyelik hakkında bilgilendirmeleri yapabilmek, tarafınızca kazanılan puanları kullanmanızı ve sorgulayabilmenizi sağlamak amacıyla kimlik, iletişim, alışveriş bilgilerinizi,
  • Genel veya size özel kişiselleştirilmiş kampanyaların, avantajların, promosyonların, reklamların, bilgilendirmelerin, pazarlama faaliyetlerinin oluşturulabilmesi/yapılabilmesi amacıyla kimlik, iletişim, alışveriş ve pazarlamaya esas bilgilerinizi işliyoruz.
 
Site’den Alışveriş Yapmanız Halinde (Üyelik olmasa dahi)
  • Satış sonrası operasyonel süreçlerin (tadilat, değişim, iade, ürün incelemesi vs.) yerine getirilebilmesi amacıyla bilgilerinizi kaydetmek amacıyla kimlik, iletişim ve alışveriş bilgilerinizi,
  • Siparişinizin size ulaştırılabilmesi amacıyla kimlik ve iletişim bilgilerinizi,
  • Size ilişkin sistemimizde oluşturduğumuz kayıtların diğer müşterilere ilişkin kayıtlardan ayırt edilebilmesi kimlik ve iletişim bilgilerinizi
  • Fatura düzenlenebilmesi amacıyla kimlik ve fatura bilgilerinizi,
  • Ödemenizi kredi kartı ile yapmak istemeniz halinde ödemenin alınabilmesi amacıyla kredi kartı bilgileriniz (kredi kartı bilgileri kaydedilmeden ödeme kuruluşuna aktarılmaktadır.) işliyoruz.
 
Site Üyesi Olmanız Halinde
  • Üyelik işlemlerinin gerçekleştirilmesini sağlamak, sizinle akdedeceğimiz üyelik sözleşmesinin gereğini yerine getirmek, Site’ye üye girişinin yapılabilmesi amacıyla kimlik ve iletişim bilgilerinizi,
  • Üye olarak Site üzerinden alışveriş yapılmak istendiğinde her alışveriş işleminde tekrar tüm üyelik bilgilerinin girilmesine gerek kalmaksızın üye bilgilerinizi kullanarak alışveriş yapmanızı sağlayabilmek amacıyla kimlik ve iletişim bilgilerinizi,
  • Üye olarak tarafınıza daha önce vermiş olduğunuz siparişleri ve sipariş geçmişinizi görüntüleme hizmeti verebilmek amacıyla kimlik, iletişim ve alışveriş bilgilerinizi,
  • Genel veya size özel kişiselleştirilmiş kampanyaların, avantajların, promosyonların, reklamların, pazarlama faaliyetlerinin oluşturulabilmesi/yapılabilmesi amacıyla Site’yi kullanım detaylarınıza ilişkin bilgileri işliyoruz.
 
Kişiselleştirilmiş/Ticari İletişim izni Vermeniz Halinde
Genel veya size özel kişiselleştirilmiş kampanyaların, avantajların, promosyonların, reklamların, bilgilendirmelerin, pazarlama faaliyetlerinin oluşturulabilmesi/yapılabilmesi, size yönelik her türlü ticari iletişim faaliyetlerinde bulunulabilmesi amacıyla kimlik, iletişim, alışveriş ve pazarlamaya esas bilgilerinizi işliyoruz.
 
Kişisel Verilerinizi Toplama Yöntemimiz ve Hukuki Sebebimiz Nedir?
Aymarka olarak kişisel verilerinizi, Aymarka veya Aymarka bayileri, iştirakleri tarafından; Mağazalarda bulunan güvenlik kameraları ile, Mağazalarımızda bulunan cihazlar aracılığıyla, Mağazalarda sözlü olarak satış danışmanlara beyan ettiğiniz bilgilerin bu kişilerce sistemlerimize kaydedilmesi, Mağazalar, Site ya da Mobil Uygulama üzerinden yaptığınız alışverişlerin veya üyelik işlemlerine ilişkin paylaştığınız bilgilerin sistemlerimize kaydedilmesi, sabit-mobil nitelikli internet ve iletişim cihazlarınızın ve/veya mobil uygulamaların muhtelif ortamlarda ve yerde kullanımlarından oluşan/edinilen verilerin sistemlerimize kaydedilmesi, Mağaza, Site ve Mobil Uygulama üzerindeki her türlü alışveriş, tahsilat, teslimat, işlem, anket doldurma, kayıt ve davranışsal işlemlerin sistemlerimize kaydedilmesi, telefon yoluyla sizinle iletişim kurulması esnasında vermiş olduğunuz bilgilerin sistemlerimize kaydedilmesi gibi otomatik yöntemlerle toplamaktayız.
 
Aymarka olarak kişisel verilerinizi;  Site, Mağazalar ve Mobil Uygulama üzerindeki üyelik ve satış süreçlerine ilişkin olarak “sözleşmenin kurulması ve ifası için veri işlemenin gerekli olması”, “hukuki yükümlülüğün yerine getirilmesi” ile “veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması hukuki sebeplerine; mevzuattan kaynaklanan saklama yükümlülüklerimize ilişkin “hukuki yükümlülüğün yerine getirilmesi” hukuki sebebine; mağazalarda güvenlik kameraları ile kayıt yapılmasına ilişkin olarak “veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması” ve “hakların tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin ve aktarmanın zorunlu olması” hukuki sebeplerine; kişiselleştirilmiş/ticari iletişim ve Sadakat Kart Üyeliği’ne ilişkin olarak ise vereceğiniz açık rıza hukuki sebeplerine dayanarak topluyoruz.
 
Kişisel Verilerinizi Kimlere ve Hangi Amaçla Aktarmaktayız?
Aymarka olarak kişisel verilerinizi;
  • Bilişim teknolojileri, pazarlama faaliyetleri, ya da uzmanlık gerektiren danışmanlık vb. hizmetlerini almak, kişisel veri toplama süreçlerinde ürün ve hizmet desteği almak gibi amaçlarla Aymarka’nın yurtiçi ve yurtdışında bulunan iş ortakları ve hizmet sağlayıcılarıyla (çağrı merkezi, cihazlar aracılığıyla kişisel veri toplama hizmeti, pazarlama danışmanlığı, veri tabanı, elektronik ileti aracı hizmet sağlayıcıları, danışmanlık, vb. hizmeti veren firmaları ile) veya yurtiçindeki iş ortaklarımızın sunucularının yurtdışında olması nedeniyle yurtdışı ile,
  • Site/Mobil Uygulama üzerinden yaptığınız alışverişlerinizin ve diğer her türlü ürün taleplerinizin size gönderilmesi amacıyla kurye ve kargo hizmeti aldığımız iş ortaklarımızla,
  • Ortak veri merkezi hizmeti alınması, veri zenginleştirme/pazarlama faaliyetlerinde bulunulması amaçlarıyla Aymarka’nın bağlı olduğu grup şirketler bünyesindeki Beymen Perakende ve Tekstil Yatırımları A.Ş., (Beymen, Beymen Club), Christian Louboutin Mağazacılık A.Ş. ve Beymen İç ve Dış Ticaret A.Ş. firmaları ile,  
  • Yetkili ve görevli kamu kurum ve kuruluşları ile adli makamlara karşı olan bilgi, belge verme ve ilgili sair yükümlülüklerimizi yerine getirmek ve dava ve cevap hakları gibi yasal haklarımızı kullanabilmek amacıyla bizden istenen bilgileri anılan bu kurum, kuruluş ve makamlara,
  • Ödemenizi kredi kartı ile yapmanız halinde kredi kartı bilgilerinizi, Aymarka tarafından kaydedilmeksizin ilgili banka, elektronik ödeme kuruluşu vb. hizmeti sağlayan üçüncü kişilere aktarmaktayız.
  • Site ve Mobil Uygulamaya ilişkin sunucularının yurt dışında yer alması sebebiyle kişisel verilerinizi yurtdışı ile paylaşmaktayız.
 
 
Kanun Kapsamındaki Haklarınız Nelerdir?
Aymarka tarafından işlenen kişisel verilerinize ilişkin olarak Aymarka’ya başvuruda bulunarak her zaman;
a) kişisel verilerinizin işlenip işlenmediğini öğrenme,
b) kişisel verilerinizin işlenme faaliyetlerine ilişkin olarak bilgi talep etme,
c) kişisel verilerinizin işlenme amaçlarını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
ç) kişisel verilerinizin yurt içinde veya yurt dışında üçüncü kişilere aktarılmış olması durumunda bu kişileri öğrenme,
d) kişisel verilerinizin eksik veya yanlış işlenmiş olması halinde bunların düzeltilmesini isteme,e) kişisel verilerinizin işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması veya Aymarka’nın söz konusu verileri işleyebilmek için hukuki dayanağı veya meşru menfaatinin bulunmaması halinde kişisel verilerinizi silinmesini veya yok edilmesini isteme,
f) kişisel verilerinizin aktarıldığı üçüncü kişilere (d) ve (e) bentlerinde belirtilen taleplerinizin bildirilmesini ve aynı işlemleri gerçekleştirmelerini isteme,
g) kişisel verilerinizin otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle ortaya çıkabilecek aleyhte sonuçlara itiraz etme,
ğ)   kişisel verilerinizin kanuna aykırı bir şekilde işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız halinde bu zararın tazmin edilmesini isteme hakkına sahipsiniz.
 
Başvurularınızı Veri Sorumlusu olarak  Aymarka Mağazacılık A.Ş.’ye aşağıda belirtilen iletişim kanallarından iletebilirsiniz (İlgili talebin yasalar gereği belirli bir prosedürde yapılması gereken hallerde söz konusu prosedüre uyulması gerektiğini hatırlatmak isteriz.)
 
Adres: Reşitpaşa Mah. Eski Büyükdere Cad. No: 26/59 Windowist Tower 34467 Maslak / Sarıyer / İstanbul 
Telefon:+90(212)3862000  Faks:+90(212)3862010
E-Posta: Kep'li ve Kepsiz mail adresleri onlinedestek@aymarka.com.tr  ve  aymarka@hs03.kep.tr   
İnternet Adresi: www.network.com.tr, www.divarese.com.tr 
  1. 2. Çerez Politikası
Aymarka olarak; Mobil Uygulama ve Site kullanımlarına ilişkin istatistiksel çalışmaların yapılması, hedeflenmiş reklam/tanıtımların yapılması ve etkin bir müşteri deneyimi yaşamanızı sağlamak amacıyla Mobil Uygulama ve Site’de muhtelif türde çerezler kullanılmaktadır. Bunlar oturum çerezleri, kalıcı çerezler, zorunlu çerezler, işlevsellik çerezleri, analiz çerezleri, ticari çerezler ve üçüncü parti çerezleridir.
Çerezler ziyaret edilen internet sitesinin düzgün bir şekilde çalışmasını ve geliştirilmesini, kullanıcı deneyiminin kişiselleştirilmesini ve iyileştirilmesini, siteleri oturum açmadan ziyaret edebilmesini ve/veya tarafına (duruma göre internet tarayıcı ve/veya ilgili mobil uygulama kapalı olsa dahi görebileceği) ticari-sosyal amaçlı bildirimler yollanmasını ve genel olarak site kullanıcıları-ziyaretçilerine gerek ilgili sitede, gerek başkalarına ait sitelerde (sosyal medya-ağlar ve online reklam ağları dahil) genel ya da özelleştirilmiş bilgilendirmeler, reklam ve tanıtımlar sunulmasını-iletilmesini sağlamak amacıyla bilgisayarlara ve mobil cihazlara yerleştirilen küçük veri parçacıklarıdır. Ayrıca, çerezler yoluyla elde ettiğimiz trafik verilerini dijital pazarlama amacıyla yurtiçindeki ve yurtdışındaki üçüncü kişi iş ortaklarımız ve dijital pazarlama firmaları ile paylaşmaktayız. Çerezler bilgisayar-cihazlarda, varsa kanuni azami süre aşılmamak kaydıyla, amaca uygun bir süre ile tutulurlar.
Sitemizi (mobil versiyonları dahil) kullanan Ziyaretçiler yukarıda belirtilen uygulamayı, keza ilgili tanımlama bilgilerinin burada, kişisel veri mevzuatında ve bu bilgilendirme metninin diğer kısımlarında çeşitli bilgileriniz için öngörülen amaçlarla ve kapsamda-şartlarda işlenmesini (bu çerçevede üçüncü kişilere aktarım-paylaşımları ve kullanmaları dahil) kabul etmiş sayılırlar.
Ziyaretçiler istedikleri her zaman cihazlarındaki program ve/veya işletim sistemi ve/veya internet tarayıcısının ayarlarından çerezleri düzenleyerek kaldırabilirler ve/veya anılan bildirimleri durdurabilirler (Bu takdirde Sitemizin/ilgili cihazın/programın arzu edildiği gibi çalışmayabileceği ve/veya bildirim içeriklerinden haberdar olunamayacağı bilinmelidir).
  1.  
  2. 3. Açık  Rıza ve Ticari İletişim İzni Beyanları

Yukarıdaki aydınlatma metninde detaylı olarak açıklandığı üzere, kişisel verilerinizin işlenmesi için açık rızanızın gerektiği ve/veya size yönelik ticari iletişim faaliyetlerinde bulunulabilmesi için ticari iletişim izninizin gerektiği hallerde, söz konusu izin ya da açık rızanızı; mağazalarımızda verebileceğiniz gibi Site’de ve/veya Mobil Uygulama varsa digital ortamda da verebilirsiniz.
 
Şöyle ki; yukarıdaki aydınlatma metnini uygun bulmuş iseniz, bilgilerinizin doğruluğunu teyit ettikten sonra sizi bilgilendireceğimiz işlemleri (prosedürüne ve tercihinize göre) yaptığınızda ilgili açık rıza/ticari iletişim izni verme işleminiz tamamlanmış olacaktır.
 
Sadakat Kart Üyeliğine ilişkin açık rıza/ticari iletişim izni beyanı
 
İstediğim her zaman ve hiçbir gerekçe göstermeksizin, göndereceğiniz elektronik iletilerde belirtilen işlemi (red) yaparak ilgili ticari elektronik iletişimi durdurabileceğim, açık rızama dayanarak kişisel veri işlenen hallerde ise açık rızamı her zaman geri çekerek açık rızaya dayanan kişisel veri işleme süreçlerini durdurabileceğim hususlarında da bilgilendirildim/biliyorum.
 
Sadakat Kart üyeliğine ilişkin olarak kişisel verilerimin yukarıdaki aydınlatma metninde açıklandığı şekilde işlenmesine, kişisel verilerimin Aymarka’nın bağlı olduğu grup şirketler bünyesindeki Beymen Perakende ve Tekstil Yatırımları A.Ş., (Beymen, Beymen Club), Christian Louboutin Mağazacılık A.Ş. ve Beymen İç ve Dış Ticaret A.Ş.  ile paylaşılmasına ve tarafıma Aymarka ve bu metinde sayılan grup şirketler tarafından verdiğim iletişim bilgilerim ile ileride güncellemem halinde güncel iletişim bilgilerim üzerinden SMS/ kısa mesaj, MMS, anlık bildirim, otomatik arama, bilgisayar, telefon, e-posta / mail, mobil app ve web üzerinden push,  bluetooth, beacon,  her türlü özel-genel ağlar ve diğer elektronik iletişim araçları ile ticari elektronik ileti gönderilmesine izin ve onay veriyorum.  
 
Kişiselleştirilmiş/Ticari iletişime ilişkin açık rıza/ticari iletişim izni beyanı
İstediğim her zaman ve hiçbir gerekçe göstermeksizin, göndereceğiniz elektronik iletilerde belirtilen işlemi (red) yaparak ilgili ticari elektronik iletişimi durdurabileceğim, açık rızama dayanarak kişisel veri işlenen hallerde ise açık rızamı her zaman geri çekerek açık rızaya dayanan kişisel veri işleme süreçlerini durdurabileceğim hususlarında da bilgilendirildim/biliyorum.
Kişiselleştirilmiş/ticari iletişime ilişkin olarak kişisel verilerimin yukarıdaki aydınlatma metninde açıklandığı şekilde işlenmesine, kişisel verilerimin Aymarka’nın bağlı olduğu grup şirketler bünyesindeki Beymen Perakende ve Tekstil Yatırımları A.Ş. (Beymen, Beymen Club), ile paylaşılmasına ve tarafıma Aymarka ve bu metinde sayılan grup şirketler tarafından verdiğim iletişim bilgilerim ile ileride güncellemem halinde güncel iletişim bilgilerim üzerinden SMS/ kısa mesaj, MMS, anlık bildirim, otomatik arama, bilgisayar, telefon, , e-posta / mail, mobil app ve web üzerinden push,bluetooth, beacon,her türlü özel-genel ağlar ve diğer elektronik iletişim araçları ile ticari elektronik ileti gönderilmesine izin ve onay veriyorum.

Oturum Aç

E-Posta Adresiniz *

Şifreniz *

Şifremi unuttum