Sıkça Sorulan Sorular
Neden üye olmalıyım ? Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim ?
- Divarese.com’a üye olmadan da ziyaretçi kimliği ile alışveriş yapabilirsiniz. Ancak biz siparişlerinizin takibini sistem üzerinden yapabilmeniz ve siparişiniz ile ilgili sizinle gerekli durumlarda iletişime geçilebilmesi, sipariş statü güncellemelerinin tarafınıza iletilebilmesi için üyelik oluşturarak alışveriş yapmanızı öneriyoruz.
Üyelik bilgilerimi güncellemeli miyim?
- Siparişiniz ile ilgili tüm güncel bilgiler üyelik oluştururken beyan etmiş olduğunuz iletişim bilgileriniz üzerinden paylaşılacağı için bu bilgilerinizde değişiklik olması durumunda hesabınızdan güncellenmesini öneriyoruz.
Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?
- Sistemimize üyelik oluşturduğunuz e-posta adresinizi girerek “şifremi unuttum” butonuna tıklamanız durumunda yeni şifreniz e-posta adresinize gönderilecektir.
Ürün Temin Koşulları Nedir?
- Divarese.com üzerinden satılan ürünler mağaza ve depo stokları ile sınırlıdır. Müşteri siparişinin ardından ürünün temin edileceği yer belirlenir. Mağazalardaki/Depodaki stoğu kontrol edilir, stoğu tükendiği için temin edilemeyen ürünlerle ilgili olarak müşteriye bilgi verilerek ödemesi iade edilir.
Teslimat süresi nedir?
- Divarese.com’dan satınaldığınız tüm ürünler 1-4 iş günü içinde kargoya teslim edilmektedir. Kargoya teslim edilen İstanbul içi gönderilerin 1 iş günü, İstanbul dışı gönderilerin ise 1 ile 4 iş günü arası tahmini varış süresi öngörülmektedir. Kargo firması, siparişinizi –iş günleri– 09.00-18.00 saatleri arasında belirttiğiniz adrese teslim edecektir.
- Mağazadan temin edilecek ürünlerin mağazadan depomuza ulaşması ve kalite kontrolünün tekrar yapılarak tarafınıza sevkini sağlıyoruz. Herhangi bir temin gecikmesi durumunda 1-4 iş günü olan temin süremiz 1-7 iş gününe çıkabilmektedir.
Satın aldığım ürünü teslim alırken kargo ücreti ödeyecek miyim?
- Divarese.com’dan verilen siparişlerinizin teslimatı ücretsiz olarak yapılmaktadır.
Siparişim hangi kargo firması ile teslim edilecek?
- Divarese.com’dan satın almış olduğunuz ürünlerinizin teslimatı anlaşmalı kargo şirketimiz Yurtiçi Kargo ve Beymen X-press firmaları aracılığı ile yapılmaktadır.
Ürünümü iptal etmek istiyorum. İptal şartları nedir?
- Siparişiniz henüz kargoya teslim edilmemişse, Hesabım > Siparişlerim sayfasından ve divarese.com.tr/customer/orderquery sayfasından siparişinizi iptal edebilirsiniz. Talebinizi ayrıca onlinedestek@aymarka.com.tr adresinden bize e-postayla iletebilir veya haftanın 7 günü 09:00-18:00 saatleri arasında 444 3 662 numaralı Divarese Özel Müşteri İlişkileri Hattı’nı arayabilirsiniz.
- Sipariş iptali talebiniz onaylandıktan sonra, ödeme kredi kartınızdan alındıysa iade işlemi kartınıza yapılır. Taksitli ödemeler, banka süreçleri gereği taksitli olarak iade edilir. Geri ödeme süreci bankanıza bağlı olarak farklılık gösterdiğinden, iadelerinizi bankanızla iletişime geçerek takip edebilirsiniz.
Ürünümü iade etmek istiyorum. İade şartları nedir?
- Fatura tarihi üzerinden 30 gün geçmemiş olmalıdır
- İade edilecek ürünün standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.Tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir
- Hediye verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerde iade ile birlikte gönderilmelidir. Ürün etikeleri, varsa logoları çıkarılmamalıdır
Ürünümü nasıl iade edebilirim/değiştirebilirim?
- Değişim ve iade koşullarına uyan Divarese ve George Hogg ürünlerinizi dilediğiniz Divarese mağazasından, fatura tarihinden itibaren en geç 30 gün içerisinde faturanızla birlikte değiştirebilirsiniz
Mağazalarımızın listesini görmek için tıklayınız.
- Stratejik İş Ortaklarımızdan satın alınan ürünlerin değişimi yapılamamaktadır.
- Hediye ürün değişimlerinde, Hediye Değişim Kartınızı yanınızda bulundurmanız gerektiğini ve hediye değişimlerinde ücret iadesi yapılamadığını hatırlatırız.
- İade ve değişim dışında satış kaynaklı kusurlu bulunan, üzerinde belirtilen niteliği karşılamayan ürünlere ilişkin kanuni haklarınız saklıdır.
Hediye ürünümü nasıl iade edebilirim?
Hediyenizi hediye kartının üzerindeki yazılı tarih geçerli olmak şartı ile 30 gün içerisinde değiştirme imkanına sahipsiniz. İade etmek istediğiniz ürünlerle birlikte hediye kartınızı bize ulaştırmanız gerekmektedir.
Ürünümü nasıl iade edeceğim?
- Kayıtlı kullanıcımız olarak hesabınız üzerinden sipariş verdiyseniz, iade talebinizi Hesabım > Siparişlerim başlatabilirsiniz.
- Hesabınıza giriş yapmadan veya üyelik oluşturmadan misafir olarak sipariş verdiyseniz, iade gönderi koduna divarese.com.tr/customer/orderquery sayfasından ulaşarak iade sürecini başlatabilirsiniz.
- Sitemizden almış olduğunuz iade kodunuzla, ürünlerinizi anlaşmalı kargo şirketimiz Yurt İçi Kargo'ya "AYMAKAR AŞ DEPO" olarak belirterek ulaştırabilirsiniz.
Kargo şirketi ile yapmış olduğum iadeyi nasıl takip edeceğim?
Geri gönderimlerinizin depomuza ulaşımını anlaşmalı firmamız Yurt İçi Kargo'dan aşağıdaki yöntemlerle, teslimat numarası ile sorgulayabilirsiniz.
- Yurtiçi Kargo Web Sitesi'nden (www.yurticikargo.com) gönderi sorgula kutucuğundan sorgulama yapabilirsiniz.
- Yurtiçi Kargo Çağrı Merkezi'ni (444 99 99) arayarak teslimat numarası ile birlikte geri gönderiminizi sorgulayabilirsiniz.
Ürünümü iade ederken kargo ücreti ödeyecek miyim?
- İade edeceğiniz ürünleri Yurtiçi Kargo ile ücretsiz gönderebilirsiniz.
Ücret iadesi nasıl ve ne zaman yapılıyor?
- İade kargonuz bize ulaştığında size e-posta ile bilgi verilir. Ürünlerin iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra, kabul edilen iade taleplerine ait geri ödemeler 3 iş günü içerisinde bankanıza iletilir. Geri ödemeniz, bankanız tarafından ödeme şeklinize uygun olarak yapılır; taksitli alışverişleriniz taksitli iade edilir. Geri ödeme sürecini bankanızla iletişime geçerek takip edebilirsiniz.
İade kodumun süresi doldu, nasıl yeni kod alabilirim?
- İade kodunuz oluşturulduktan 7 gün sonra geçerliliğini yitirir. Bu süre içerisinde iade paketinizi kargo şubesine ya da kuryeye teslim etmediyseniz ve fatura tarihinden itibaren 30 günlük iade süresi içerisindeyseniz, yeniden iade talebi başlatarak ücretsiz iade gönderi kodunuzu alabilirsiniz.
Satın aldığım ürün kullanım sonrası bozuldu/özelliğini yitirdi. Ne yapmalıyım?
- Ürününüzün normal kullanım şartları içerisinde, üretim hatasından kaynaklanan bir nedenle üzerinde belirtilen niteliği karşılamadığımı / özelliğini yitirdiğini düşünüyorsanız iade şartları çerçevesinde iade edebilirsiniz. İadeniz depomuza ulaştıktan sonra kalite güvence birimimiz tarafından inceleme sürecine tabi tutulacaktır. Kalite güvence birimimiz tarafından onaylanan iadeniz için ücret iadesi süreci başlatılacaktır. İadeniz ile ilgili en kısa sürede SMS ve email yoluyla bilgilendirileceksiniz.
- Kalite güvence birimimiz tarafından onaylanmayan iadeniz siparişinizde belirttiğiniz adresinize gönderilecektir